¡¡AL FIN!! PRESENTACIÓN DE LA NOVELA “EXISTO, PARA VIVIR” de Ana de Lacalle

10 comentarios

EL SÁBADO 26 DE SETIEMBRE A LAS 12H. EN LA BIBLIOTECA CENTRAL TECLA SALA DE L’HOSPITALET DE LLOBREGAT. Dirección: AV Josep Tarradellas i Joan, 44  CP: 08901

CÓMO LLEGAR: http://www.l-h.cat/utils/guiaUrbana/planol_2.aspx?2ia1LPLVfZ5IJA9LyziDB20fIVElDbPM0

Por razones de Seguridad y siguiendo el protocolo covid19(1), es imprescindible realizar una inscripción previa a través del siguiente LINK https://forms.gle/ishtcshtbUn7whCp6

El salón de actos cuya capacidad es de 300 personas ha sido reducido, para cualquier presentación, a un aforo de 41 personas. Os rogaría, en consecuencia, que realizarais la inscripción, para que podáis acceder al acto.

Estarán presentes en la mesa: Jordi Matamoros de la editorial Terra Ignota, Pol Ruiz de Gauna autor del prólogo y, evidentemente, la autora.

Os agradezco vuestra atención y os espero con ilusión a todos, o al máximo posible.

Pla d’acció per a la prevenció del Covid-19 en les activitats a la Biblioteca Central Tecla Sala

Pla redactat en aplicació del RD 21/2020 del 9 de juny, la Resolució SLT/1429/2020 i el Pla de Represa del Sector Cultural: arts escèniques i musicals.

Les activitats realitzades de setembre a desembre, organitzades per la biblioteca, tenen com a persones responsables de les activitats: 

Gemma Isern

Mesures organitzatives:

Els circuïts d’accés i sortida estaran diferenciats i clarament indicats en els trams on l’edifici ho permet.

Per accedir a les activitats caldrà fer inscripció prèvia, en cas de places lliures els assistents sense inscripció prèvia caldrà que es registrin per a garantir la traçabilitats dels contactes.

S’indicarà al públic a capacitats màxima d’ocupació de l’espai que serà diferent en funció de la sala que  es realitzi l’activitat.

Sala d’actes del Centre Cultural Tecla Sala: 41 persones

Presentacions de llibres

També s’informarà als assistents de les mesures de protecció i higiene.

L’espai estarà organitzat en cadires distribuïdes segons les recomanacions del Pla de Represa i no es podran moure de l’espai assignat.

El  mobiliari es desinfectarà abans de cada activitat.

A l’entrada de tots els espais els assistents hauran de fer ús  dels dispensadors de gel hidroalcohòlic. 

Hi haurà papereres a diversos espais del recinte.

Mesures personals:

Tots els assistents hauran d’adoptar les mesures necessàries per evitar la generació de riscos de propagació de la malaltia.

Cal  garantir la distància física interpersonal de seguretat de 1’5 m, equivalent a una superfície de seguretat de 2,5 m2 per persona.

És obligatori l’ús de la mascareta durant tota l’estada a l’espai.

Plural: 10 comentarios en “¡¡AL FIN!! PRESENTACIÓN DE LA NOVELA “EXISTO, PARA VIVIR” de Ana de Lacalle”

Deja una respuesta

Introduce tus datos o haz clic en un icono para iniciar sesión:

Logo de WordPress.com

Estás comentando usando tu cuenta de WordPress.com. Salir /  Cambiar )

Foto de Facebook

Estás comentando usando tu cuenta de Facebook. Salir /  Cambiar )

Conectando a %s